بازار یابی دندانپزشکی

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در کرج (دکتر محسن بیاتی) بهترین دندانپزشک در کرج اجزا ایمپلنت دندان ایمپلنت دندان در تبریز تکنیک‌ها و فناوری‌های مورد استفاده دکتر پرهام پناهی مزیت‌های ایمپلنت دندان بهترین متخصص ایمپلنت در تبریز هزینه کامپوزیت دندان در کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران “زیبایی لبخند با پرداخت اقساطی؛ کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران” نقش هوش مصنوعی در دندانپزشکی دیجیتال دندانپزشکی دیجیتال در غرب تهران (دندانپزشکی قدس) مزایای دندانپزشکی زیبایی دندانپزشکی زیبایی در اندیشه (دندانپزشکی قدس) افراد ایده‌آل برای ایمپلنت دندان انواع ایمپلنت مورد استفاده در اندیشه بهترین کلینیک ایمپلنت اندیشه (کلینیک تخصصی ایمپلنت قدس) معیارهای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در غرب تهران تفاوت بین ایمپلنت دیجیتال در غرب تهران با انواع ایمپلنت‌های سنتی


آیا سفید کردن دندان ها کاری دشوار است؟

See the source image

آیا سفید کردن دندان ها کاری دشوار است؟

 

سفید کردن دندان ها کار دشواری نیست. توجه نکردن به آنها فقط برای بیماران دردسرساز است. متوسط ​​زمان صرف شده در کلینیک برای برنامه های مطب 40 دقیقه است. در هنگام استفاده درد طبیعی قابل تحمل است. با پیشرفت در فناوری بهداشت دهان و دندان ، می توان در مدت زمان بسیار کوتاهی دندان ها را با خیال راحت و موثر سفید کرد.

 

آیا روند سفید شدن بی خطر است؟

تحقیقات و مطالعات میکروسکوپی نشان داده است که استفاده از محلول سفید کننده 10٪ هیچ ضرری ندارد. تمام تحقیقات با محلول 10٪ انجام شده است. سایر برنامه ها نیز با کاربردهایی که در زمان مناسب و با توجه به ساختار دندانپزشکی تحت نظارت متخصص انجام می شوند ، بسیار ایمن هستند.

 

آیا عوارض جانبی سفید شدن دندان وجود دارد؟

تمام ژل های سفید کننده می توانند حساسیت کم و بیش ایجاد کنند. اینها حساسیت هایی هستند که حتی در اثر سرما ، نوشیدنی های گرم و هوا نیز ایجاد می شوند و باعث ناراحتی فرد می شوند. از آنجا که این یک عارضه جانبی طبیعی و مورد انتظار است ، نباید وحشت کرد. مارک های مختلف حاوی موادی هستند که ادعا می کنند حساسیت را پس از سفید شدن کاهش می دهند. تأثیر زیادی در بازخورد کاربر ندارد. به هر حال حساسیت ظرف 24 تا 48 ساعت از بین می رود. در صورت ادامه حساسیت ، دندانپزشک از فلوراید استفاده می کند و خمیردندان یا کرم هایی که به بیمار توصیه می کند به کاهش این حساسیت دندان کمک می کند.

 

حداکثر سفید شدن دندان ها چه مدت طول می کشد؟

 

نتایج بدست آمده در اینجا متفاوت است. در حالی که بعضی از دندانها در طی یک یا دو روز سفید می شوند ، حتی ممکن است بعضی از آنها دو ماه طول بکشد. به طور کلی ، بیشتر افراد در طی 2-3 هفته دندان های خود را سفید می کنند. هرچه میزان زردی بیشتر از سفید شدن دندان باشد ، نتیجه بهتری خواهد داشت. سفیدی که در اثر استفاده از آنتی بیوتیک ایجاد می شود ، دشوارتر است و نتیجه ممکن است به فرآیند طولانی تری نیاز داشته باشد و در صورت عدم نتیجه گیری ، می توان از روکش لمینت استفاده کرد.

 

روش های سفید کردن دندان ها

استفاده از اشعه  : این فرآیند که توسط پزشک متخصص شما اعمال خواهد شد ، به طور متوسط ​​در 20 دقیقه انجام می شود. با استفاده از ژل و نور سفید کننده می توان رنگ دندان را تا 5-6 تن باز کرد (بستگی به ساختار دندان دارد). اگر رنگ تن به رنگ دلخواه نرسد ، دندان ها با استفاده از جلسه دوم به رنگ دلخواه می رسند.

 

بلیچینگ در منزل: در این روش که به تنهایی در خانه قابل استفاده است . به لطف ژل های گرفته شده با دهان شخصی می توان دندان ها را سفید کرد. در این روش که بین 5-10 روز به پایان می رسد ، در پایان این دوره به سفیدی مورد نظر می رسد. قالب هایی که در دهان گذاشته می شوند باید بین 4-8 ساعت در شب استفاده شوند.

 

سفید شدن چه مدت اثر خود را حفظ می کند؟

معمولاً پس از سفید شدن ، رنگ به تدریج محو می شود و بین 6 ماه تا یک سال ثابت می ماند. توصیه می شود هر 4-6 ماه یکبار با 1 تا 2 جلسه نگهداری انجام شود.

 

آیا پوشش ژل سفید کننده تاج های چینی را نیز سفید می کند؟

تمام عوامل سفید کننده بر روی ساختار طبیعی دندان کار می کنند. این بدان معناست که تاج ها و پل های روکش دار چینی سفید نمی شوند. همه اینها باید تغییر کند تا با رنگ دندان تازه سفید شده مطابقت داشته باشد.

 

ملاحظات پس از سفید شدن

حساسیت را می توان ظرف 24 ساعت پس از فرآیند سفید شدن احساس کرد. مسکن که نیم ساعت قبل و بعد از استفاده مصرف می شود ، این حساسیت را کاهش می دهد.

 

واکنش سفید کننده به مدت 24 ساعت ادامه دارد. به همین دلیل ، هر رنگ غذایی به مدت 24 ساعت پس از استفاده ، یعنی خوردن و نوشیدن  سس کاری ، آب میوه ، رب گوجه فرنگی ، انواع چای و قهوه توصیه نمی شود.نوشیدنی های اسیدی مصرف شده پس از عمل می تواند منجر به افزایش حساسیت شود. به همین دلیل ، نباید چنین نوشیدنی هایی را به مدت 24 ساعت مصرف کرد. باید به تمیز کردن دندان ها دقت شود.

 

در کدام موارد بلیچینگ انجام نمی شود؟

دندانهای پهن پهن

به دندانهای فرسایشی بیش از حد فرسوده

اگر ترمیم هایی مانند تاج های چینی در دهان وجود داشته باشد

زنان در دوران بارداری و شیردهی

در بیماران مبتلا به آلرژی پراکسید هیدروژن یا پراکسید کاربامید

در افرادی که بهداشت دهان و دندان آنها ضعیف است

اگر نقایص ساختاری در دندان ها وجود داشته باشد که شامل مینا و عاج است (آملوژنز ایمپرفکتا ، عاج زایی)

در بیماران با دندانهای بسیار حساس (پس از درمان های حساسیت زدایی می توان سفید کاری را انجام داد)

دندانهایی با لکه های پیشرفته تتراسایکلین

در بیمارانی که دندانهای شکسته ، ترک خورده و خراب دارند

در بیمارانی که لثه بیش از حد کشیده شده و بیشتر ریشه ها در معرض آن قرار دارد ، سفیدکنندگی انجام نمی شود.

رنگ اساسی دندان ها سفید شده است ، اما در افرادی که بیش از حد سیگار می کشند و نمی توانند بهداشت دهان و دندان را حفظ کنند ، دوباره لکه های نیکوتین روی دندان ها جمع می شود. این بیماران اغلب تمیز کردن تارتار لازم دارند.

 

آیا در طی فرآیند سفید شدن دردی وجود دارد؟

مقداری از حساسیت ممکن است در طی روش و طی 24 ساعت بعد احساس شود. این یک وضعیت موقتی است. برای اینکه این شرایط را به راحت ترین شکل تجربه کنید ، مواردی را که پزشک توصیه می کند دنبال کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: سفید کردن دندان, بلیچینگ, زیبایی,

نویسنده : رضا نیکبخت تاریخ : پنج شنبه 22 آبان 1399



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به بازار یابی دندانپزشکی مي باشد.